En af vores længste løbende kundeforhold har været med Ronald McDonald House i Stanford (RMHS) og Ronald McDonald House Charities of the Bay Area (RMHCBA) - en del af den internationale nonprofitorganisation Ronald McDonald House Charities (RMHC).
Til RMHS definerede vi hurtigt og effektivt RMHS-mærket, forbedrede kvaliteten af deres digitale og trykte materialer, begivenheds- og programmaterialer og udviklede omfattende og effektiv e-mailmarkedsføring og live-kampagnestykker, herunder en vellykket genindspilning af flere af deres million dollar fundraising kampagner.
For RMHCBA arbejdede vi side om side med deres udviklingsteam for at visualisere, strategisere, oprette, lancere, promovere og spore deres massive, årelange Hope is Growing ekspansion og renoveringskampagne. Vores indsats var medvirkende til at hjælpe kampagnen med at nå og overstige dens indsamlingsmål på 45 millioner dollars!
Across the board Content Development
Adobe CC, Constant Contact, HTML, Blackbaud, Drupal, Wix, Powerpoint, og mere.